Čas eKasy sa nezadržateľne blíži a s ním aj súvisiace otázky.
Čo teda budete potrebovať?
Softvér
Výber správneho softvéru je kľúčový nakoľko nie každý aktuálne používaný softvér bude umožňovať prechod na eKasu.Je to väčšinou spôsobené tým, že daná spoločnosť už jednoducho aktívne nefunguje a neprináša legislatívne úpravy.Softvér Septim je na trhu už viac ako 20 rokov a vďaka neustálemu vývoju prináša pravidelné legislatívne úpravy ako aj vývoj produktu.Vďaka tomu si môžete byť istí, že aj táto nesmierne dôležitá aktualizácia bude dostupná včas.
Hardvér
Ďalším nesmierne dôležitým krokom je nepodceniť výber hardvéru.
Naša spoločnosť nie je iba dodávateľom programového vybavenia, ale aj hardvéru. Môžete sa tak spoľahnúť že si zaobstaráte všetko “pod jednou strechou”.
Treba si uvedomiť, že každý hardvér má nejaký životný cyklus.
Preto prechodom na eKasu zaniká podpora Windows XP a ihličkových tlačiarní nakoľko tie nepodporujú tlač QR kódu alebo aspoň nie v použiteľnej kvalite.
Stabilný Internet
Každá prevádzka bude povinná mať stabilné pripojenie na internet, nakoľko bude potrebný na komunikáciu s Finančnou správou SR.
PRIDELENIE KÓDU POKLADNICE
Podáte žiadosť o pridelenie kódu pokladnice prostredníctvom portálu Finančnej správy SR.
INICIALIZAČNÝ BALÍK
Po pridelení kódu pokladnice si stiahnete inicializačný balík pre eKasa klienta z portálu Finančnej správy SR obsahujúceho pridelený kód pokladnice, vygenerovaný certifikát a informácie o podnikateľovi.
FINÁLNE TECHNICKÉ NASTAVENIE
Posledným krokom je zmena fiškálneho modulu na eKasu, napojenie a technické nastavenie online registračnej pokladnice a nakoniec konfigurácia softvéru Septim našou spoločnosťou.