Vybrať správnu verziu pokladničného alebo hotelového systému, alebo typ hardvéru, nie je vždy jednoduché. Sme pripravení Vám s výberom pomôcť a budeme poctení, ak si nájdete čas na nezáväzné obchodné stretnutie. Stretnutie s Vami nám pomôže poznať Vaše potreby a nájsť to najvhodnejšie riešenie.

Pretože náš obchodný tím netvoria len odborníci na pokladničné technológie, ale aj ľudia s gastronomickou praxou, nepýtame sa Vás koľko budete potrebovať pokladní, ale ako je Váš priestor veľký a aké máte potreby a plány. Zostavíme optimálne riešenie a vytvorenú ponuku s Vami detailne, položku po položke, prediskutujeme.

Neváhajte využiť naše obchodné kontakty, sme pripravení pomôcť.

Cenník servisných služieb

Plánovaný servisný zásah v pracovnej dobe / 1 hod / 55,00€

Plánovaný servisný zásah mimo pracovnú dobu / 1 hod / 30%

Expresný servisný zásah v pracovnej dobe / 1 hod / 50%

Expresný servisný zásah mimo pracovnú dobu / 1 hod / 100%

Školenie, konzultácie / 1 hod / 55,00€

Cestovný paušál po Bratislave / 1 cesta / 19,00€

Cestovné náhrady (ostatné prostriedky, odvoz zákazníkom, cestovný čas) / účtuje sa po 1/2 hodine / 15,00€

Cestovné ostatné / 1 km / 0,50€

Diagnostika HW v Gastro Soft / 1 ks / 55,00€

Opravy HW v Gastro Soft / 1 hod / 55,00€

Vzdialený servisný zásah / 1 hod / 55.00€

Vzdialený servisný zásah mimo pracovnú dobu / 1 hod / 30%

Vzdialený servisný zásah – expres / 1 hod / 50%

Práce v Gastro Soft – analýzy problémov, reporty / 1 hod / 65,00€

Práce v Gastro Soft – programátor (analýza, vývoj) / 1 hod / 80,00€

Archivácia dát / 1 ks / 120€

Uvedené ceny zahŕňajú zľavy pre zákazníkov, ktorý majú zaplatenú systémovú podporu Maintenance Septim / SeptimMU. V ostatných prípadoch sú uvedené hodinové sadzby a cestovné o 50% vyššie. Ceny sú bez DPH.