Vybrať správnu verziu pokladničného alebo hotelového systému, alebo typ hardvéru, nie je vždy jednoduché. Sme pripravení Vám s výberom pomôcť a budeme poctení, ak si nájdete čas na nezáväzné obchodné stretnutie. Stretnutie s Vami nám pomôže poznať Vaše potreby a nájsť to najvhodnejšie riešenie.
Pretože náš obchodný tím netvoria len odborníci na pokladničné technológie, ale aj ľudia s gastronomickou praxou, nepýtame sa Vás koľko budete potrebovať pokladní, ale ako je Váš priestor veľký a aké máte potreby a plány. Zostavíme optimálne riešenie a vytvorenú ponuku s Vami detailne, položku po položke, prediskutujeme.
Neváhajte využiť naše obchodné kontakty, sme pripravení pomôcť.
Cenník servisných služieb
Plánovaný servisný zásah alebo konzultácie v pracovnej dobe / 1 hod / 65,00€
Plánovaný servisný zásah alebo konzultácie mimo pracovnú dobu 17:00-22:00 / 1 hod / +50%
Plánovaný servisný zásah alebo konzultácie mimo pracovnú dobu 22:00-7:00 / 1 hod / +100%
Expresný servisný zásah alebo konzultácie v pracovnej dobe / 1 hod / +50%
Expresný servisný zásah alebo konzultácie mimo pracovnú dobu po 17:00 / 1 hod / +100%
Cestovný paušál po Bratislave / 1 cesta / 22,00€
Cestovné náhrady (ostatné prostriedky, odvoz zákazníkom, cestovný čas) / účtuje sa po 1/2 hodine / 18,00€
Cestovné ostatné / 1 km / 0,60€
Diagnostika HW v Gastro Soft / 1 ks / 45,00€
Opravy HW v Gastro Soft / 1 hod / 45,00€
Vzdialený servisný zásah / 1 hod / 65.00€
Vzdialený servisný zásah mimo pracovnú dobu / 1 hod / +50%
Vzdialený servisný zásah – expres / 1 hod / +50%
Práce v Gastro Soft – analýzy problémov, reporty / 1 hod / 89,00€
Práce v Gastro Soft – programátor (analýza, vývoj) / 1 hod / 99,00€
Archivácia dát / 1 ks / 150€
Uvedené ceny zahŕňajú zľavy pre zákazníkov, ktorý majú zaplatenú systémovú podporu Maintenance Septim / SeptimMU. V ostatných prípadoch sú uvedené hodinové sadzby a cestovné o 50% vyššie. Ceny sú bez DPH.