Vybrať správnu verziu pokladničného alebo hotelového systému, alebo typ hardvéru, nie je vždy jednoduché. Sme pripravení Vám s výberom pomôcť a budeme poctení, ak si nájdete čas na nezáväzné obchodné stretnutie. Stretnutie s Vami nám pomôže poznať Vaše potreby a nájsť to najvhodnejšie riešenie.

Pretože náš obchodný tím netvoria len odborníci na pokladničné technológie, ale aj ľudia s gastronomickou praxou, nepýtame sa Vás koľko budete potrebovať pokladní, ale ako je Váš priestor veľký a aké máte potreby a plány. Zostavíme optimálne riešenie a vytvorenú ponuku s Vami detailne, položku po položke, prediskutujeme.

Neváhajte využiť naše obchodné kontakty, sme pripravení pomôcť.

Cenník servisných služieb

Plánovaný servisný zásah alebo konzultácie v pracovnej dobe / 1 hod / 55,00€

Plánovaný servisný zásah alebo konzultácie mimo pracovnú dobu 17:00-22:00 / 1 hod / +50%

Plánovaný servisný zásah alebo konzultácie mimo pracovnú dobu 22:00-7:00 / 1 hod / +100%

Expresný servisný zásah alebo konzultácie v pracovnej dobe / 1 hod / +50%

Expresný servisný zásah alebo konzultácie mimo pracovnú dobu po 17:00 / 1 hod / +100%

Cestovný paušál po Bratislave / 1 cesta / 19,00€

Cestovné náhrady (ostatné prostriedky, odvoz zákazníkom, cestovný čas) / účtuje sa po 1/2 hodine / 15,00€

Cestovné ostatné / 1 km / 0,50€

Diagnostika HW v Gastro Soft / 1 ks / 35,00€

Opravy HW v Gastro Soft / 1 hod / 35,00€

Vzdialený servisný zásah / 1 hod / 55.00€

Vzdialený servisný zásah mimo pracovnú dobu / 1 hod / +50%

Vzdialený servisný zásah – expres / 1 hod / +50%

Práce v Gastro Soft – analýzy problémov, reporty / 1 hod / 65,00€

Práce v Gastro Soft – programátor (analýza, vývoj) / 1 hod / 80,00€

Archivácia dát / 1 ks / 120€

Uvedené ceny zahŕňajú zľavy pre zákazníkov, ktorý majú zaplatenú systémovú podporu Maintenance Septim / SeptimMU. V ostatných prípadoch sú uvedené hodinové sadzby a cestovné o 50% vyššie. Ceny sú bez DPH.