fbpx Skip to content

Pagere

Pagere

Komunikačné systémy – Pagere: široké využitie nielen v gastronómii

Naše pagere ponúkajú široké využitie nielen v gastronómii, ale aj v ďalších odvetviach, pretože zákazníci čoraz viac požadujú rýchlu a cielenejšiu komunikáciu.

Naše pagere sú ideálne pre:

  • Reštaurácie: umožňujú privolanie obsluhy k stolu (Call Staff To Table), oznámenie čašníkovi z kuchyne, že je jedlo pripravené (Waiter Call To Kitchen) a oznámenie zákazníkovi, že je jedlo pripravené (Customer Call), čím urýchľujú obsluhu hostí a znižujú počet zbytočných pochôdzok čašníkov do kuchyne.
  • Rekreačné zariadenia: zjednodušujú komunikáciu s personálom technického zázemia.
  • Kongresy: umožňujú zákazníkom privolať si obsluhu, keď ju potrebujú, a nehádzať rušivý tieň na jednania.
  •  Priemysel: zabezpečujú rýchlejšiu koordináciu expedície zásielok.
  •  Zdravotníctvo: umožňujú privolať pacienta, čím sa znižuje čakacia doba v preplnenej čakárni, alebo privolať ošetrujúci personál alebo sanitku.
  •  Lode: umožňujú privolať personál alebo vyvolať poplach v prípade nebezpečenstva.
  •  Detské kútiky: umožňujú privolať rodiča dieťaťa v prípade naliehavej potreby.
  •  Maloobchod: umožňujú privolať obsluhu do skúšobnej kabínky.

Náš systém volania čašníka nahradí zastaraný zvonček v kuchyni a informuje konkrétneho čašníka, že jeho objednávka je pripravená v kuchyni, čím sa urýchľuje obsluha hostí a znižuje sa počet zbytočných pochôdzok čašníkov do kuchyne. S riešením Customer Call je možné eliminovať potrebu volať na ľudí, čo je ideálne pre fastfoody, detské kútiky, potravinové kurty, lekárske alebo veterinárne ordinácie.

Okrem toho, naše pagere ponúkajú aj tlačidlo Easy Call, ktoré umožňuje reštauráciám, hotelom, klubom, barom a iným podnikom ponúkať svoje služby aj vtedy, keď nie je možné zabezpečiť stálu prítomnosť personálu alebo ak takáto stála prítomnosť personálu nie je žiaduca.